si prezinta multe, multe aspecte....

joi, 8 ianuarie 2009

leapsa 1

am primit o leapsa, de la Mirela cu frigiderul. circula de mai demult, dar acuma mi-am insusit-o
deci, frigiderul.













cu precizrea ca de obicei mai stateau pe acolo si niste smiley (care incapeau la mare arta in gura copilului, deci au fost surghiunite) si o vacuta si o rata de plus cu magneti in labute, luati si morfoliti in alte parti de catre acelasi copil.

reteta cu harry potter e de un fel de clatite, cea de sub magnetul de la Sapanta e de aluat fraged (pasca de pasti mai precis). restul liste, tanti Roza.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Monica, ce idee buna cu retetele. Daca ai sti cate retete vroiam sa fac dar am uitat de ele pentru ca stateau pe calculator. Vezi ca ai mai primit o leapsa cu tineretile.

paralelipipedic spunea...

Mirela, am vazuty, acuma ma apuc sa scormonesc. o sa le pun mai ales pentru tine pe cele cu bocanci si rucsac!