si prezinta multe, multe aspecte....

luni, 5 ianuarie 2009

ce ai face daca nu ti-ar fi frica

asta nu e o leapsa primita, este furata de-a dreptul, c-asa-i in tenis.
de pe la Bucurenci luata. care vreti, luati-o, ne-a rugat sa punem comment la el pe blog, dar nu se mai primesc. ma rog.

cred ca daca nu mi-ar fi frica as iubi mai mult. oameni, lucruri, idei. mai ales idei. imi e teama si incerc sa nu ma atasez prea tare de vreun weltanschauung. din acest punct de vedere s-ar putea spune ca traiesc o adolescenta perpetua, toate sunt la fel de atractive, si pot naste pasiuni fulgeratoare. si teama pe masura.

as vorbi mai des cu necunoscuti. fata in fata sau in alt fel. citesc atatea bloguri, chiar iubesc 'virtual' cativa oameni. inutil sa spun ca nu las comentarii.

as da sfaturi mai des. fara obligatii, fara consecinte, pur si simplu parerea mea sincera. sau o indrumare informata.

m-as indragosti mai tare de copilul meu. desi cred ca nu frica ma retine pe mine, ci faptul ca nu il vad ca fiind 'proprietatea' mea, ci e 'in grija' mea. iar indragostirea m-ar face sa-mi arog mai multe drepturi decat vad eu acum ca fiind ok pentru mine. dar cred ca si teama are un cuvant de spus.

as zambi la necunoscuti. e un moment magic de intalnire. un asemenea zambet primit m-a scos din groapa de potential de cateva ori.

as spune unui personaj anume ca ii sta bine in origini, m-as intoarce pe calcaie si as pleca. cred ca e singura persoana care imi mai inspira frica.

restul fricilor eu zic sa le pastrez, ca fac bine la echilibru. pe bune si pe incercatelea.

Niciun comentariu: