si prezinta multe, multe aspecte....

joi, 29 ianuarie 2009

cand ploua, ploua tare

nu chiar toarna, cum spune vorba, dar sigur ploua tare.

de aseara am aflat cum e cand frige copilu. tot timpul mi-era teama ca face febra si eu nu o sa simt. ei bine, la 39,1 cat arata termometrul mi-am dat seama imediat ca FRIGE. Prima lui febra serioasa, din viata lui.

si evident, cand sa se intample asta mai degraba? cand tati e plecat si nu poate veni inapoi nici de urgenta si ajunge inapoi abia vineri, cand eu sunt gripata si ma doare capul si ma dor genunchii de trebuie sa ma ridic in maini de pe scaun, cand sunt si fara masina, cand mama are treaba multa la serviciu si nici ea nu e prea valida, cand bona e plecata de acasa pe moment.
din fericire bona e vecina, deci cand s-a intors a venit la ajutor, ca intrasem in hipoglicemie si imi tremurau deja mainile si genunchii si chiloteii si de toate.

peste noapte, totu' bine cu copilul -mai putin eu, starea aia de te doare pielea la contactul cu bluza de pijama. gripa nashpa. si insomnie. pana pe la 6 dimineata, cand am adormit bolovan, m-am mai trezit pe la 9 cand cupilu' facuse din nou vreo 38,6. 

here we go again.

Un comentariu:

alina spunea...

Aveți grijă de voi, multă sănătate!!!