si prezinta multe, multe aspecte....

marți, 28 octombrie 2008

pentru iubitul meu

dragul meu iubit, sau iubitul meu (sot)

iti scriu aici pentru ca stiu ca nu citesti si nu vei citi prea curand.

s-au implinit 5 ani de cand suntem impreuna, 5 ani de cand te-am luat de mana (mai precis, 5 ani si 7 zile). cea mai lunga relatie monogama a mea, si asa este de cand am implinit un an impreuna ;)

imi place sa ma trezesc langa tine si sa iti simt mirosul. desi nu o sa-ti spun niciodata, imi place cum mirosi tocmai pentru ca fumezi, ramane o discreta mireasma de tabac, am mai cautat sa-ti iau Captain black pentru ca imi placea tare mult mirosul, dar se pare ca nu se mai gaseste :(

imi place sa merg cu tine in masina, oriunde, ma simt in siguranta si in intimitate doar cu tine, parca apucam atunci sa vorbim cate-n luna si in stele, oricum nu mai prea prindem asa momente de cand ne face piticu' programul.

imi place sa ma uit la tine cand nu ma vezi, parca te re-vad asa cum te-am perceput la inceput, serios si misterios, elegant si parca aristocratic, e o impresie pe care o lasi multora dintre cei care te cunosc prima oara. si apoi, cand ma vezi ca ma uit la tine, imi zambesti si apare si cel pe care-l stiu doar eu, cald si daruit cu totul. imi plac la fel de mult ambele fete ale medaliei tale.

imi place cum 'incap' la tine in brate, e locul meu acolo, sunt oricand binevenita, e ca acasa.

imi place ca nu pot sa ma cert cu tine. nu stiu pe cineva care sa spuna ca a reusit pana acum.

imi place sa te vad cu fiul tau in brate, e atata caldura si bucurie acolo, e cea mai frumoasa priveliste.

te iubesc asa cum mi-am dorit, din ce in ce mai mult.

Niciun comentariu: