si prezinta multe, multe aspecte....

luni, 20 octombrie 2008

go with the flow

se intampla ca in ultima vreme fac lucruri noi, adica pe care nu le-am mai facut de muulta vreme.
nu, inca n-am tras betia cu care ma tot laud, ca de un an jumate cam deloc alcool, asa ca faimoasa betie va fi o bere, nu-i nevoie de mai mult.

am fost la bucuresti pentru o zi, cu oaresce treaba, plecat vineri dimineata si intors sambata la pranz.

povestea concluziilor este:
1. imi e dor de un colectiv de munca, de o echipa acolo, de distractia adusa de lume multa. imi amintesc la primul loc de munca ce ma mai plimbam eu din birou in birou, ii mai scoteam din dezmorteala, sigur n-au spus, dar se bucurau cand mai si plecam... oricum, acum nu mai am sanse, nu de alta, dar de obicei colectivul vine si cu sef, iar la sefi sunt prea pretentioasa. iar eu sa imi construiesc echipa, nu foarte curand.

2. o sa incep treaba si nu stiu daca sunt in stare de concentrare optima (macar minima, sa nu fiu prea exigenta). adica a trebuit zilele trecute sa traduc niste materiale, in 2 ore am reusit 3 pagini, nu puteam tine neuronul locului, pleca la somn una-doua.

3. n-am mai fost de muulta vreme in bucuresti! ies cu masina de pe straduta in Stefan cel Mare mai sus un pic de Obor si raman confuzata: unde e dom'ne linia de tramvai? oare am lipsit chiar atat de mult?? raspuns: da, un an de zile. geeez!

4. nu ma mai plang ca prea creste repede asta micu. ma bucur doar de el asa cum e. mi-am vazut nepotul cel mic ce dulce si simpatic e la 2 ani jumate, si nu mi-e teama ca se va schimba piticu' prea devreme intr-un baiat mare si serios. are 9 luni acum, ma bucur de el asa cum e, nu mai am nostalgia clipei doar pentru ca stiu ca va trece. ce sa zic, categoria din putul gandirii.

mai am, da' mi-e somn.

4 comentarii:

Anonim spunea...

da, da, si eu imi promisesem o betie crunta ..post partum...dar am uitat daca a fost sau nu :D.

si doi, trecusi pe la Bucale si nu dadusi si la mine semn? tzzzttztz

paralelipipedic spunea...

am fost rapid, o zi o noapte, am terminat programul pe la 8 si cu asa nepotei de vis, n-am mai avut timp de altele...

dar oricum, am vazut stelutele aruncate de baieti pe tavan si asa, un pic, m-am gandit la tine ;)

Anonim spunea...

:D tot acolo sunt stelutzeleee?

paralelipipedic spunea...

stelutzele sunt acolo, se mai tin de cate un colt, zici ca acum-acum se coc si pica, dar am fost asigurata ca inca n-a cazut nici una :D