si prezinta multe, multe aspecte....

marți, 2 septembrie 2008

Mi-e toamna

mi s-a facut toamna intre timp, cum de ma prinde in fiecare an la fel de nepregatita, brusc parca vad frunzele de pe jos cazute de atata vreme, ma trezesc intr-o dimineata, privesc prin geamul inchis cerul albastru de toamna si stiu SIGUR ca afara e frig si ma intreb, evident, unde e vara si ce am facut cu ea.
de cand m-am intors si stau iar la malul marii parca nu mai e vara la fel, se intampla uneori sa stau in casa (de cald ce e) si sa ma uit la tv la emisiuni de vacanta de pe plaja si sa ma ia o nostalgie si un dor... cand plaja e la 5 minute de mers pe jos. poate ca la tv nu e asa arsita, nu e asa multa mizerie si zgomot si nu te arde soarele. traiesc un miraj.
lumea zice ca se mai intoarce vara, dar mie mi-e deja toamna.

asa, sa nu uit: dupa 4 zile de chin reciproc, foame si urlete si refuzuri si epuizari in reluare, am ajuns la siguranta mult dorita: era de la dinti, dom'le!
mama panicoasa stupid stupid stupid! (eu pot sa o spun, voi nu -sic!)

Niciun comentariu: