si prezinta multe, multe aspecte....

sâmbătă, 13 septembrie 2008

back in town

m-am intors si din a doua vacanta din vara asta. in care am stat. Doamne, ce bine a fost!

Piticu' s-a simtit tare bine, a bantuit pe acolo, s-a jucat cu petale de flori, a cunoscut alti bebei ca el.

eu mi-am luat carti la mine (mamica optimista) si n-am citit nimic, asta pentru ca mai degraba as fi dormit. ceea ce s-a si intamplat pe alocuri. am reusit 2 jocuri de scrabble, ceea ce iarasi e o premiera pe anul asta. bun, bun, la mai mare.

am pus pozele de vacanta pe un site, si , ce sa vezi, una a fost declarata in categoria 'unbearably cute'. v-o dau si voua, poate va va place.














desi mie mai mult imi place asta. Chestie de subiectivitate.














pe curand!

Un comentariu:

mirela spunea...

Monica, piticul tau e scump rau de tot. Da a crescut bine de tot de cand nu l-am mai vazut.