si prezinta multe, multe aspecte....

sâmbătă, 30 august 2008

nu stiu, dar ma straduiesc

of-of, mai-mai

e nashpa treaba asta cu copiii, cand esti depasit de evenimente.
nu la educatie, acolo orice parinte devine instant un expert si stie ce e mai bine nu doar pentru propriul copil, ci si pentru totii copiii, ai oricui ar fi ei. nu neg, undeva in fundul mintii sunt si eu plina de sfaturi bune, ca 'eu asa am facut si vezi ce bine e?' -cred ca acum incep femeile sa devina 'soacre', si cand ajung sa fie de facto, sunt deja experte in rol.

nu, e problema cu sanatatea. face febra mai pe seara. nu mananca. ii ies si dintii. vesel nevoie mare, da' cand doarme le rupe. si, cireasa pe tort, din scutec ies mirosuri de arme biologice.
si acuma ce ar trebui sa faca o mama? in afara de panica/sperietura de rigoare?
urmam regimul, dam picaturi, alea-alea. dar ce s-a intamplat cu siguranta de genul: e copilul meu si stiu ce se intampla cu el si ce e mai bun pentru el? inca nu o am, dar ma straduiesc.

sa notez, ca sa nu uit, precum mi-am propus, piticu' face urmatoarele:
  • se ridica in picioare prinzandu-se de ce poate, fericit nevoie mare se intoarce spre mine, pierde priza, buf! uaaaaaaaaa! s-a dus viata usoara cand doar bantuia pe jos ca rama.
  • vorbeste 'bebelusheza', mai ales cu vreo tetina jucarie /deget in gura. asa e mai savuros.
  • i-au iesit 2 dinti, sa aiba cu ce musca lingurita (e fun la masa)
  • e rocker, precum bine a comentat Madalin. tace instantaneu pe Metallica si in Vama a dormit in Gulag pe Rammstein. iar la muzica clasica incepe sa cante si el. ia niste inalte...

Niciun comentariu: