si prezinta multe, multe aspecte....

duminică, 5 aprilie 2009

to pepsi or not to pepsi

raspunsul e aparent simplu. dilema in schimb e mare.

de cand am ramas gravida, am inceput o relatie stabila (de pofta) cu pepsi. prima data a fost doar pofta, hai sa beau jumatate de pahar, sa nu zic ca poftesc si nu e bine -scuza onorabila, de altfel.
si hai inca jumatate, dupa 2 ore, ca nu se mai cunoaste prima.

alaptand, aceeasi poveste. nu mult, ca nu e bine, doar un pahar... sa nu se agite cupilu'! care cupil dormea mai bine dupa ce mami bea pepsi (sau nu dormea cand nu beam, ca era in agitatie de sevraj??)

ei bine, dupa intarcare, s-a dat liber. adica nu ma mai opream la un pahar, lucram cu jumatati de litru. la cateva zile, pac! o sticluta. 
acuma este singurul lucru care ma tine mai treaza si alerta. cafea nu beau, ceai negru nu-mi place (gustul de tanin ce ramane), ciocolata -atat mi-ar mai lipsi. ma tin de beau tot la 2 zile. cate 1/2. daca am mai mult, asta e, intra si mai mult. dar incerc sa controlez, sa nu mai cumpar. imi iese cand si cand.

si azi vin acasa ca o floare, nedormita, obosita, 'anesteziata', si iubitu' imi spune bucuros ca mi-a facut o surpriza: ti-am luat si tie un pepsi. cum as putea sa-l refuz? (intrebare retorica)

intr-o buna zi o sa ma las. ramane sa hotaram data.

2 comentarii:

Zicolorata spunea...

De ce sa te lasi? Se spune ca un viciu mic acolo, nu strica la casa omului. Mai ales daca faci eforturi de a te abtine la o jumatate la doua zile e onorabil. Zic eu... :)

roxana... spunea...

lasa ca pepsi e bun. bine ca nu bei cola :D . eu cu tigarile am probleme acum...

si merci pt comentariul la "friends" :)