si prezinta multe, multe aspecte....

vineri, 17 aprilie 2009

intrerupem programul de muzica pentru un anunt important...

azi am lucrat la calculator si din lipsa de inspiratie am pus sa cante launchcast din messenger direct, ca mi-era lene sa fac un playlist. si vine frumos muzica, rock '90 (tinerete, tinerete) si apoi vine, dupa cum ma asteptam, o reclama.

 ultima oara cand am ascultat launch cast era reclama la yahoo photos -deci demult tare- si la ceva cu un elefant si asigurari foarte avantajoase. si acuma brusc, o reclama care incepe cu sunetul unei yale care se incuie si apoi tot felul de sfaturi despre cum sa-ti pui o yala mare, sa armezi alarma, sa stingi luminile sau sa faci putin vizibil interiorul casei, si alte similare. marketing social despre ce sa faci daca vii acasa si gasesti usa sparta. 

m-am simtit brusc intr-o crunta nesigurata (care de altfel mi se intampla iarasi in ultima vreme, nu-mi mai pun geanta pe scaunul din dreapta al masinii si alte mici gesturi pe care le gasesc de-a dreptul enervante).

intrerupem programul de muzica pentru a face un anunt important. nu mai sunteti in siguranta. 

brrrrr!

5 comentarii:

Zicolorata spunea...

Care-i treaba cu geanta pe scaunul din dreapta al masinii? De ce nu acolo? Hai, spune-mi si mie, si asa nu am destui pitici :))

paralelipipedic spunea...

era un sport in bucuresti mai pe vremuri cu spartul geamului la semafor si luat geanta.
tin minte ca o patise fix o dna ministru (nu mai stiu cum o chema), ce mai, de toata jena.

nu e pitic mare, oricum :)

madi spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
madi spunea...

nu stiu ce am facut mai sus de am sters postarea..am vrut sa o editez si am editat-o pana-n gard...
Voiam sa-i spun lui zicolorata k daca uita sa-si blocheze usile nici nu mai e nevoie sa-i sparga geamul caci deschid frumusel usa , iau geanta si pe-aci ti-e drumul...

Lala spunea...

Astazi e ziua ta, zi frumoasa ca tine :

La multi ani fericiti si impliniti Monica alaturi de cei dragi !!! Multa sanatate, noroc, putere de munca si bucurii alaturi de familia ta .