si prezinta multe, multe aspecte....

sâmbătă, 25 iulie 2009

reflectii de sofer

zilele trecute facusem o constatare trista: dom'le, se inmultesc marlanii pe strada. si nu ca vin si alti marlani in vacanta pe litoral.

ma plangeam sotului ca azi mi-au taiat calea vreo 2 audi-uri si un passat, si erau cu numar de constanta, de cand s-au facut astia asa marlani, ca parca acum 2 saptamani nu pateam asa.
la care sotul, in infinita-i intelepciune, imi descide ochii si imi spune: pentru ca acuma conduci o Fiesta (a mamei), nu un 4x4, magaduta familiei.

a fost cu siguranta un "aha moment". cum scrie la carte.

Un comentariu:

Unknown spunea...

Eu nu stiam de ce ma claxoneaza toti, ca nu greseam cu nimic. Dupa aia am realizat ca am luat Matiz-ul tatalui meu si avea bulinele de incepator, hehe! Masina face soferul!