si prezinta multe, multe aspecte....

marți, 3 februarie 2009

Loc de impuiat

la noi acasa e loc de impuiat. 
de cand m-am mutat aici, florile se inmultesc incontinuu, am dat in stanga si in dreapta, se impuiaza tot timpul, infloresc, toate cele, mut tot timpul in ghivece, pepiniera serioasa.

am zis ca am ramas eu gravida tot de la 'campul' de impuiere. o fi fost, cine stie?

da' chinchillutza cea mica a luat toate medaliile. numai bine a fatat un pui in octombrie pe la mijloc, ca azi dimineata o cam aud eu ca chitatie si ma uit atenta: fatase un pui! eu aveam vaga banuiala ca o fi gravida, da' chiar asa repede?
si era gravida in ultimul hal, pentru ca dupa 1/2 h mai fata inca unul!

dupa povestea asta eu trec la metode contraceptive mai severe, ca si eu am ramas dupa a 3-a ovulatie de cand ne propusesem serios, si prima pe care am vanat-o 'cu intentie precisa'

deci...aaah... vrea cineva pui de chinchilla? am una mare si doi (sex necunoscut) mici!

Niciun comentariu: