si prezinta multe, multe aspecte....

marți, 2 septembrie 2008

Ce mai faci?

Bine.

acum, ca am bifat raspunsul asta, hai sa caut unul mai bun.
vorbesc cu prieteni la telefon: "ce mai face bebe?" "bine, ii ies dinti, pe o parte mananca, pe o parte elimina, in general bine. merge in patru labe, chestii de-alea de bebei". "si tu ce mai faci?" "pai nu-ti zisai? cresc dintii, mancam, eliminam etc." "nu, mai, TU ce mai faci?"

Bine. na ca tot asta a iesit! 'Mamesc'

daca vreti sa stiti, imi e uneori tare dor de garsoniera mea mica dar incapatoare din Bucuresti, de coborarea noaptea la non-stop sa-mi cumpar un iaurt ca sa nu mor de foame ca am uitat sa mananc toata ziua. de pisica vecinilor care venea noaptea pe balcon sa fure mancare si nu se lasa niciodata mangaiata. de weekendul petrecut, nu stiu cum se facea, de fiecare data in alt oras.
imi e dor si de noptile cu iubitul meu in care colindam prin Constanta in cautarea unui bar mic si cochet unde sa putem sta sa ne tinem de mana si sa recuperam toti anii in care nu ne-am cunoscut, loviti subit de o pasiune demna de o alta varsta, mult mai simpla.
imi e dor de diminetile cand ne trezeam amandoi sambata doar ca sa ne gandim cat mai dormim, asta daca nu ne veneau idei mai bune.

dar sunt seri in care, atunci cand imi aduc aminte de chipul piticului cum zambeste si cum rade in hohote, mi se incalzeste ceva asa, parca peste tot, si mi se face instantaneu dor de el, desi doarme de o ora la el in patut.

va veni in curand vremea sa fiu din nou si altceva in afara de mama, si deja am o nostalgie amaruie a acelor zile.

Niciun comentariu: